Продавець ARBERY розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
952 відгуків
promo_banner
+380 (66) 465-03-85
Інтернет-магазин

Поширені питання

  • Де можна відстежити свій товар?

  • пишіть відгуки

    Після отримання свого товару,пишіть будь ласка відгуки про нашу роботу(вам на пошту приходить повідомлення буде де ви зможете залишити відгук) Для нас це дуже важливо! дякую

  • Як мені правильно оформити замовлення?

    1. Через кошик замовлень. Біля кожної позиції товару є кнопка "ЗАМОВИТИ". Кольори і розміри позицій вказуйте в коментарях до замовлення при остаточному оформленні в кошику замовлень.

    2. Оформити замовлення в телефонному режимі ( скажіть номер товару і уточнимо всі питання)

    3. Замовлення краще оформляти через корзину,так як це ваш захист,ваш чек і підтвердження того,що ви зробили покупку.Після того, як ви оформите замовлення через корзину,я відправлю вам на пошту реквізити карти (їх так само можна подивитися в контактах http://arbery.com.ua/contacts

  • Як мені оплатити товар?

    1.Реквізити на сайті компанії http://arbery.com.ua/contacts

    2. За вашим бажанням,можу вислати реквізити смс на телефон

  • Мої дії після оплати?

    Вам потрібно обов'язково повідомити про вашої оплати!!!

    Потрібно обов'язково надіслати смс : ПІБ на кого був оформлений замовлення та час оплати.

    1) ПІБ (на кого був оформлений замовлення)

    2) Точна сума переказу

    Ніколи не викидайте квитанції про оплату, якщо з перекладом будуть якісь проблеми (помилка в ПІБ одержувача або ін.) ви не зможете їх вирішити без квитанції, а ми в свою чергу не зможемо відправити потрібний вам товар.

  • Як мені доставлять товар?

    Способи доставки:

    1. Нова Пошта , Укр пошта за вашим бажанням

    Послуги доставки оплачує покупець.

     

  • Колір отриманого товару не відповідає кольору товару на сайті?

    "Зверніть увагу на те, що ми використовуємо всі можливі способи для демонстрації товару на сайті в найбільш вигідному світлі - використовується спеціальне освітлення для зйомки фотографій. Тому отриманий Вами товар може дещо відрізнятися від фотографії (бути трохи світліше чи темніше)"

  • Я отримав(а) бракований товар, що робити?

    📌 Шановні клієнти з України!
    Правила обміну товару з шлюбом:
    - При отриманні посилки товар, на шлюб перевіряємо у відділенні "Нової пошти"
    - Якщо шлюб виявлений, пишемо свої пертензии (можете написати нам на вайбер +380664650385) обов'язково прикріплюємо фото шлюбу,і описуємо ваші претензії до товару.

    p.s. Обмін товару протягом 2 робочих днів

    Увага! Ми не зможемо обміняти ваш товар якщо:

    - з товару відірвана бирка.

    - товар намагалися випрати і носити

    - якщо шлюб помічений на 2-3 день

  • Почему предоплата?

    Уважаемые клиенты! Наш магазин работает только по 100% предоплате на карту приват банка.

    У нас просто нет возможности забирать и получать наложенный платеж,так как ассортимент компании более 10000 тыс единиц с более чем 8 складов и 4 городов.

    Все ваши посылки оформляются и упаковываються на складе ,курьер их везет на почту. За одну закупку отправляют от 200 товаров,и не возможно выслать и получить все платежи.Поэтому все делаеться электронно и быстро

    Часто у новых клиентов появляются сомнения и звучит вопрос: "Какие гарантии Вы даёте?"
    Даём Вам 100 % гарантию, что мы работаем честно и обманывать своих клиентов нам нет смысла, так как нам выгодней, чтобы Вы остались довольны и ещё заказывали у нас товар.

    С нами сотрудничает большое количество интернет-магазинов и торговых точек по Украине.

    Если у Вас всё-таки есть сомнения, то лучше не заказывайте!

    З нами ви можете бути спокійні за свої гроші і свій товар! якщо ж вашого товару не виявиться на складі-вам повернуть гроші в день закупівлі! З нами ви не втратите не багато часу і будете впевнені в покупці)

  • як можна з нами зв'язатися?

    вконтакте https://vk.com/arbery_com_ua

    вконтакте https://vk.com/arbery_obyv_ua

    телефон 066 465 03 85

    пошта arbery@yandex.ry

    Ви можете попросити про зворотній дзвінок(під товаром)

  • Таблиця розмірів

    таблиця розмірів

  • Весь товар в наявності?

    Товар виставлений на сайті є в наявності.

    Попередньо перед замовленням ми уточнюємо ще раз його наявність!

    Якщо після оплати не буде потрібного кольору або розміру, є кілька варіантів подальших подій (на ваш розсуд):

    - ми повідомимо вам коли його завезуть на склад (можна почекати)

    - або запропонуємо заміну на інший товар

    - повернемо гроші за відсутні позиції в цей же день

    Не завжди удаеться повністю контролювати наявність всіх товарів,так як їх більше 10000 тисяч

     

  • Скільки чекати товар при замовленні по Україні?

    1. Обробка і відправка замовлення протягом дня

    2. Товар чекати 2-3 робочих днів з моменту замовлення.

    3.Товар прийде вам на пошту(відділення яке ви виберіть самі)

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner