Поширені питання
Де можна відстежити свій товар?
Нова пошта http://novaposhta.ua/frontend/tracking/ua
пишіть відгуки
Після отримання свого товару,пишіть будь ласка відгуки про нашу роботу(вам на пошту приходить повідомлення буде де ви зможете залишити відгук) Для нас це дуже важливо! дякую
Як мені правильно оформити замовлення?
1. Через кошик замовлень. Біля кожної позиції товару є кнопка "ЗАМОВИТИ". Кольори і розміри позицій вказуйте в коментарях до замовлення при остаточному оформленні в кошику замовлень.
2. Оформити замовлення в телефонному режимі ( скажіть номер товару і уточнимо всі питання)
3. Замовлення краще оформляти через корзину,так як це ваш захист,ваш чек і підтвердження того,що ви зробили покупку.Після того, як ви оформите замовлення через корзину,я відправлю вам на пошту реквізити карти (їх так само можна подивитися в контактах http://arbery.com.ua/contacts
Як мені оплатити товар?
1.Реквізити на сайті компанії http://arbery.com.ua/contacts
2. За вашим бажанням,можу вислати реквізити смс на телефон
Мої дії після оплати?
Вам потрібно обов'язково повідомити про вашої оплати!!!
Потрібно обов'язково надіслати смс : ПІБ на кого був оформлений замовлення та час оплати.
1) ПІБ (на кого був оформлений замовлення)
2) Точна сума переказу
Ніколи не викидайте квитанції про оплату, якщо з перекладом будуть якісь проблеми (помилка в ПІБ одержувача або ін.) ви не зможете їх вирішити без квитанції, а ми в свою чергу не зможемо відправити потрібний вам товар.
Як мені доставлять товар?
Способи доставки:
- Нова Пошта , Укр пошта за вашим бажанням
Послуги доставки оплачує покупець.
Колір отриманого товару не відповідає кольору товару на сайті?
"Зверніть увагу на те, що ми використовуємо всі можливі способи для демонстрації товару на сайті в найбільш вигідному світлі - використовується спеціальне освітлення для зйомки фотографій. Тому отриманий Вами товар може дещо відрізнятися від фотографії (бути трохи світліше чи темніше)"
Я отримав(а) бракований товар, що робити?
Шановні клієнти з України!
Правила обміну товару з шлюбом:
- При отриманні посилки товар, на шлюб перевіряємо у відділенні "Нової пошти"
- Якщо шлюб виявлений, пишемо свої пертензии (можете написати нам на вайбер +380664650385) обов'язково прикріплюємо фото шлюбу,і описуємо ваші претензії до товару.
p.s. Обмін товару протягом 2 робочих днівУвага! Ми не зможемо обміняти ваш товар якщо:
- з товару відірвана бирка.
- товар намагалися випрати і носити
- якщо шлюб помічений на 2-3 день
Почему предоплата?
Уважаемые клиенты! Наш магазин работает только по 100% предоплате на карту приват банка.
У нас просто нет возможности забирать и получать наложенный платеж,так как ассортимент компании более 10000 тыс единиц с более чем 8 складов и 4 городов.
Все ваши посылки оформляются и упаковываються на складе ,курьер их везет на почту. За одну закупку отправляют от 200 товаров,и не возможно выслать и получить все платежи.Поэтому все делаеться электронно и быстро
Часто у новых клиентов появляются сомнения и звучит вопрос: "Какие гарантии Вы даёте?"
Даём Вам 100 % гарантию, что мы работаем честно и обманывать своих клиентов нам нет смысла, так как нам выгодней, чтобы Вы остались довольны и ещё заказывали у нас товар.
С нами сотрудничает большое количество интернет-магазинов и торговых точек по Украине.
Если у Вас всё-таки есть сомнения, то лучше не заказывайте!
З нами ви можете бути спокійні за свої гроші і свій товар! якщо ж вашого товару не виявиться на складі-вам повернуть гроші в день закупівлі! З нами ви не втратите не багато часу і будете впевнені в покупці)як можна з нами зв'язатися?
вконтакте https://vk.com/arbery_com_ua
вконтакте https://vk.com/arbery_obyv_ua
телефон 066 465 03 85
пошта arbery@yandex.ry
Ви можете попросити про зворотній дзвінок(під товаром)
Таблиця розмірів
таблиця розмірів
Весь товар в наявності?
Товар виставлений на сайті є в наявності.
Попередньо перед замовленням ми уточнюємо ще раз його наявність!
Якщо після оплати не буде потрібного кольору або розміру, є кілька варіантів подальших подій (на ваш розсуд):
- ми повідомимо вам коли його завезуть на склад (можна почекати)
- або запропонуємо заміну на інший товар
- повернемо гроші за відсутні позиції в цей же день
Не завжди удаеться повністю контролювати наявність всіх товарів,так як їх більше 10000 тисяч
Скільки чекати товар при замовленні по Україні?
1. Обробка і відправка замовлення протягом дня
2. Товар чекати 2-3 робочих днів з моменту замовлення.
3.Товар прийде вам на пошту(відділення яке ви виберіть самі)